bra dag

Dagen började med att jag vaknade halv 11, sovit som en stock!
En halvtimme senare ungefär var jag ute och solade, stekte i nästan 4timmar.
Sedan var de jobb i 4timmar som gällde och jag var röd som en tomat, det var nog ingen som missade det.
Nog är det så att jag har bränt mig lite i pannan och är alldeles söt och röd om kinderna, :)
Efter det tog jag med mig måd och mötte nina mfl och var ute en sväng och checkade läget.
Jag bara älskar sånna här kvällar, sommarkvällar, varma kvällar!
Sedan tog jag, måd och agge cykeln hem. Otroligt trevligt och en satans bra dag förutom att de gick mindre bra på jobbet ändå tycker jag, men sånt händer. :P

Snart blir det väl sängen för mig, ska väl vara uppe och stöka lite smått bara.
Jag tror nog att de är så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0