bättre dag

 

Dagen började med att jag vaknade halv sju, en halvtimme senare är Cizsi och Nina här. Strax efter sju tar vi cyklarna ned till jc-rean, jag hittar mig då denna långa och ljuvliga skjorta, i love it! Men jag var ovanligt trött i morse, jag som brukar vara pigg när jag väl har kommit upp ur sängen.

Efter det är det personalmötsdags, klockan 08:00 sagt och gjort. Men jag tror nog att de flesta visste vad som skulle tas upp och det var bra ändå, tyckte jag iallafall. Efter mötet cyklade vi hem till mig och mötte på mamma och Sonja. Tog bilen upp till lill änge och där köpte jag då en rosaväskan. Är den inte lite cool? ;) man måste ju sticka ut lite iallafall!
Efter all denna tripp tog jag och nina cyklarna till en liten strand borta i lungvik och solade hela dagen lång, köpte oss lite jordgubbar och annat gotta. Det var en toppendag och humöret var på topp! :) Sånna här dagar gillar vi och hoppas att det kommer fler av dem framöver. :)

När jag kommer hem tog jag av mig linserna, men då upptäcker jag att jag bara har en lins i, :O
Hur dålig får man vara!? Därför de har känts lite halvkonstigt i ögongen idag :P Hur trött var jag egentligen just då, tro?

Ska man börja räkna ner kraftigt nu tro? ;)

tror det blir en dusch nu och sedan säga hej till kudden, ut och sola i morgon i det fantastiska vädret!



Kommentarer
Postat av: CJ

nice väska

2008-07-03 @ 23:52:09
URL: http://lovelylady.blogg.se/
Postat av: Sara

Så söt väska ;)

2008-07-06 @ 00:54:07
URL: http://saralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0