Sämst.

Det började igår.. Jag hade haft en ganska bra dag, helt okej .. den var fan bra. Tills jag gick ner och tränade.. visst, det var ett ganska roligt pass vi var på. Men efteråt när vi ska gå därifrån.. jag går ut för att ta mina skor. Men jag hittar dom inte, det är någon jävel som har tagit dom! Jag blev ju såklart helt förkrossad, :( 

fattar inte hur man kan göra så. Det förstörde i princip hela min kväll, mådde sämst och var inte på bra humör. Mamma tyckte ju såklart synd om mig. När jag väl gick och la mig för att sova, då var jag ju såklart klarvaken. Låg och hade massa tankar i huvudet, det har jag faktiskt idag med. Det bara kryllar en massa tankar omkring i mitt lilla huvud. När jag vaknade i morse var jag sten trött. Det har jag varit hela dagen..

så idag har jag inte heller varit på något bra humör. :( helt värdelös dag! När vi hade slutat skolan.. då ramlade jag två ggr oxå, :( Kan man ha mer otur än mig!? :(

Var oxå på min apu plats idag, blir väl nice. Men jag ska inte dit nästa vecka som resten, så det blir veckan efter som jag kommer att börja där. Ett litet leende ifrån mig då. Men sedan har kvällen faktiskt varit rätt okej, trots att jag är trött. Får väl se hur kvällen slutar, de kan ju bli värre igen eller bättre eller ungefär lika som det är nu.

Nu har jag väl inte så mycket mer och bjuda på för denna gång, hoppas kanske de kan bli lite gladare bloggar i framtiden, men det är nog ingen fara. ;) Man kan ju ha vissa dagar som är jobbiga .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0