Sådär mitt i mellan.

Livet går ju i vågor, antingen så går det jäättebra och man mår hur bra som helst. Allt fungerar precis som man vill och det är inte många motgångar man möter. Eller så är det helt tvärtom, det går sämst... allting bara faller längre och längre ner. VÄnner sviker och nära sviker.. man blir sårad.. gör dumma saker.. mår allmänt kasst. Men har ni någonsin känt att man precis är där mitt i mellan?

Att man står precis på kanten.. ska de sjunka..eller ska de höjas?
Jag tror nämligen att jag står just på den kanten just nu. Fast, det kanske helt enkelt har varit så ett tag.. jag trodde att de skulle bli bra.. men precis när man tror de, så känns de ändå som att man ska falla neråt. Man vet inte vad man egentligen tycker.. men man känner en stark känsla och vet att de är rätt.. men så händer de något som gör att man blir ledsen och det gör så att man tvekar. '' /

Jag om någon har tänkt väldigt mycket på senaste tiden. Så ibland tänker jag för mycket, de borde man inte göra. För då övergår det och kan bli lite överdrivet ibland.. kanske oroar sig för saker som man inte borde oroa sig för och blabla. Men ibland kan det ju även bli så att man tänker alldeles för lite och då blir de helt fel i allafall. Man borde nog lära sig att kunna tänka sådär mitt i mellan. Lära sig att njuta mer och ta vara på de medans man har det. För man inser inte saker först de är för sent...

Men glöm inte trots allt detta babbel, jag vet inte om det kom något vettigt av det men.
Hoppet är det sista som överger en.

Kommentarer
Postat av: ninoo

hoppet är det sista som sviker en.

2008-01-06 @ 00:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0