Kärlek

Tänk att kärleken kan vara så svår ibland.
Jag vill ju inget hellre än att få vara tillsammans med dig.
Innerst inne så vet du att jag skulle kunna göra allt för att få vara med dig, allt du begär av mig.
Jag vill i allafall försöka göra mitt bästa av situationen.
Snälla, snälla...
Jag ber, strunta inte bara i allt.
För allt går bara man ger de hela en chans, bara man vill själv.
Kärleken kan övervinna allt.
Jag önskar precis som du sa, att vi kunde flytta härifrån och bara börja om på nytt.
Jag vill verkligen de, flytta här ifrån och bara börja om på nytt.
Men innan jag kan flytta, så måste jag gå klart skolan, det är ju inge länge kvar.
Bara du kunde vänta och kämpa lite till..
Jag älskar dig.
Det har jag gjort sedan första gången jag sa de..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0