Mobilt bredband?



Vilken underbar julafton jag hade det igår, världens bästa julafton!
Jag fick världens bästa presenter, jag är verkligen helnöjd, tack alla!

Mina paket innehöll:
  • Pengar
  • One tree hill, första säsongen
  • Högtalare som man kan koppla mobilen + ipoden till
  • Böcker
  • Morgonrock
  • Mini laptopen!!!
  • Smink
  • Smycken
  • Underkläder
  • Fin tavla
  • biobiljetter
  • lotter
  • Ett linne
  • Ett presentkort
  • Parfym
Jag tror jag har fått med allt nu och jag är super nöjd.(Bilder kommer senare)
Extra tack till älsklingen som var med mig hela dagen och det var helt fantastiskt.

Nu är det bara ett mobilt bredband som fattas. ;)
Tips på något bra mobilt bredband?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0