Julklappsrim



Idag har jag & mamma kommit på lite julklappsrim.
Jag har kommit på ett rim till mammas paket, ett av pappas paket, ett av älsklingens paket (fast de rimmet skriver jag inte upp här för han kan läsa det och då blir de inge roligt. ), ett av farmor & farfars paket och sist men inte minst ett rim till mormors paket. Jag orkade inte ta till alla paket men något sådär är väl kul ;)

  • Nu behöver du inte längre tjata, nu har du det här att gnata
  •  Nu behöver du inte längre undra, för nu har du det här att beundra
  • Skönt för dina fötter men även för dina ''nötter''
  • När maten färdig är, ni till detta den bär
Kan ni gissa vad det är för olika saker folket ska få?  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0