Att ha synfel

Jag bär både bågar och linser. Jag har egentligen inte så farligt synfel för jag kan se utan bågarna och linserna ganska bra ändå. Men jag kan inte läsa undertexterna på tvn och inte se på långt håll när man är ute och går osv. Men ändå måste jag bära bågarna eller linserna varje dag. Är det så att jag någon dag skippar att ha på mig varken bågar eller linser så börjar genast mitt huvud att dunka, vilket jag inte tycker är så roligt. Så nu sitter jag här med ont i huvudet och bara vill gräva ner mig för jag hatar att ha såhär ont i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Tack så jättemycket, detsamma! Nice blogg :)!

2008-12-28 @ 02:07:51
URL: http://dingiraff.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

det är exakt lika dant för mig! eller jag klarar mig utan huvudvärk om jag inte kollar på tv eller inte tagit på mig glasögonen tidigare. tar jag på mig dem en gång under dagen så måste jag ha dme hela tiden. annars dör man nästan utav huvudvärk.

Har exakt samma problem att jag inte ser texter osv på långt håll.

2008-12-28 @ 23:58:15
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0