Äkta kärlek

Finns det?
Ja, jag tror att de finns,

Men jag tror inte att alla träffar den tidigt i livet, jag tror att vissa träffar sin äkta kärlek sent i livet också. Det varierar nog, men jag tror absolut att de finns en person för alla där ute som man ska tillbringa livet med. Jag tror på äkta kärlek!

Idag på praktiken kom det in en gubbe och pratade på väldigt mycket. Han berättade att han hade varit gift i nästan 62år och att han träffade sin fru när han var 17år gammal. Det tog tre år och sedan förlovade de sig och hon är två år äldre än honom. Jag blev värsta glad och varm inombords när jag hörde honom berätta, det var ju så otroligt gulligt!



Så vad tror ni, finns det någon där ute för alla?

Kommentarer
Postat av: erika

jaa, jag tror det :)

2008-12-11 @ 21:59:13
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0