MITT 2008

2008, har varit ett år som har innehållit både hat, kärlek och glädje. Det har kommit någon tår ibland och jag varit riktigt arg ibland men även otroligt glad vissa stunder, så glad som jag aldrig har varit i hela mitt liv. Jag har också gjort saker som jag aldrig någonsin har gjort förut och saker som jag aldrig trodde om mig själv att jag kunde göra, men så fel man kan ha ibland. Jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv det här året, jag har lärt mig att prata mycket bättre och lösa problem genom att prata. Jag har lärt mig att prata är otroligt viktigt och att det är a och o, för det är något alla måste klara av. Jag tycker att jag själv har utvecklats till en mycket starkare person. Jag har också det här året fått mitt första riktiga jobb, även fast det bara är på Max men det är ju alltid någonting i allafall. I somras var jag utomlands med flickorna i två veckor och det var helt galet, jag har aldrig varit med om något liknande, partyt, drickat, att alla blev sjuk, maten och allt som fanns där nere. Det går inte att beskriva och man förstår inte riktigt hur det är först man har upplevt de själv och varit där nere. Det är två starka saker som jag alltid kommer att minnas ifrån detta år och de sitter liksom fastklistrat i hjärtat på en. Jag längtar efter 2009, att få en ny start och verkligen börja om och lägga allt de där bakom sig. 2009 är det året jag tar studenten, 2009 är året då allt stort händer. Jag ser fram emot det kommande året och hoppas att det blir bättre än någonsin och att man verkligen får en ny och bättre start. Jag har aldrig sett fram emot och längtat efter ett år så mycket som detta år och det är nog förståeligt ;)

Jag bara väntar in det nya året, 2009 kom hit nu, du är så välkommen!



Kommentarer
Postat av: Towa

Vilken härlig resumé =)

2008-12-30 @ 11:22:28
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0