2008

Sammanfattning år 2008

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?

Jo, det har jag säkert, men inget jag har lagt på minnet såhär.

- höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga, så det var svårt. :P

- blev någon av dina vänner förälder i år?

Nej


- dog någon som stod dig nära?

Nej

- vilka länder besökte du?

Bulgarien ;)

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?

Jag hade nog de mesta, så jag ska nog vara nöjd ;)

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

hm, det är många det. Men den 7e augusti kanske :)

- vad var din största framgång 2008?

Jag har lärt mig mycket om mig själv och förbättrat mig på många saker.
Har lärt mig en hel del när det gäller kärlek och misstag.

- största misstaget?

Ingen kommentar. :P

- har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkyld!

- bästa köpet?
oj! Det var en svår fråga.. men jag är väldigt nöjd med min mobil. fast den krånglar lite :P

- vad spenderade du mest pengar på?

Kläder

- gjorde någonting dig riktigt glad?

Absolut, :) en del saker faktiskt.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?

Sweetest ass in the world, like i love you, sommarn och en låt till.

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det har nog varit ganska lika, var nog ungefär lika glad som året innan :)

- vad önskar du att du gjort mer?
Festat mer eller gjort med roligare saker kanske.
 
- vad önskar du att du gjort mindre?
Dumma saker

- blev du kär i år?

Jaop

- favoritprogram på tv?

Desperate housewives, gossip girl, andra avenyn bl.a :)

- bästa boken du läste i år?

körkortsboken ;)

- största musikaliska upptäckten?

coldplay i globen lätt!

- något du önskade dig och fick?

Jo men visst var de så ;)

- något du önskade dig men inte fick?

Nejdå :)

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Lite släkt kom hit och vi käkade tårta ;D

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Jo en sak :P

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?

kaxig ;)

- vad fick dig att må bra?
Mina vänner

- Bästa nya människan du träffade under året?

tha crew ;D

- årets sötaste?

älskliiing

- årets hetaste?

vad ska vi ta? ;D

- årets besvikelse?

en liten sak bara.

- årets bästa?
Vännerna

- årets snällaste?

Alla söta vänner

Året har varit

Bra :)
Jag har haft världens underbaraste resa som jag aldrig kommer att glömma.
Jag ser fram emot 2009 och hoppas att de blir ett mycket bättre år och att min kärlek följer med mig hela vägen!

Kommentarer
Postat av: HANNA

fin blogg!

2008-12-15 @ 23:31:16
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/
Postat av: HANNA

ahw, tack så mycket!

haft en bra helg?

2008-12-15 @ 23:41:45
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/
Postat av: HANNA

okej! jodå, min var bra, är sjuk tyvärr bara :(

lägg gärna till mig i bloglovin!

2008-12-15 @ 23:48:16
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0