Tisdag

Packning, packning och packning.
jag blir inte klok av denna packning.
Jag och mina kläder, jag vill ju ha med mig så mycket.
Fast jag vetinte, det  får ju inte väga för mycket heller.
Igår köpte jag ett par byxor för 49:- jag kan fynda!
Sen köpte jag en jättehäftig blus, jag är nöjd.
Köpte min nessesär till resan oxå, dom sa till mig och Nina ''trevlig resa!''
Det tackar vi väldigt mycket för.
Älsklingen kom hit igår kväll och vi gick på bio med lite folk, the dark night.
Idag har vi myst hela dagen, nu har han åkt ifrån mig och jag är ledsen.
Men han jobbar och tjänar pengar och det är jag glad för. Pengar
är alltid bra och ha. Men jag kommer sakna honom grymt mycket.   
Jag hoppas verkligen han väntar på mig här hemma och det är
ju trots allt bara två veckor som jag är borta och det kommer gå
grymt fort. Jag älskar honom mest av allt, jag kommer vara ständigt trogen.
Det kommer inte finnas någonting att oroa sig för, jag lovar.
Jag börjar få resfeber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0