Sweetest ass in the world



Idag har man varit och presenterat sig för sitt apu-företag det gick väl bra, hoppas det går bra att jobba där nu bara. Gjorde sedan några fynd, när jag kom hem beställde jag ett usb-minne på 8gb , jag är nöjd!

Måd & Nina följde oxå med och gjorde lite små fynd, vi for på lill änge och på ixo.
På ixo hittade jag mig en fin liten blus på rea, 99:- och den är vit.
Sen köpte jag lite andra saker uppe på lill änge, brun-utan-sol kräm och annan hudkräm som ska ge en mörkare hud eftersom jag flagnar, vilket jag verkligen hatar så är det nog dags att börja använda sånt snart. Tänkte pröva några servetter som har brun-utan-sol effekt oxå så det tog jag med och köpte och sminkborttagningsservetter, vilket är otroligt behövande.



Jag har faktiskt ett tips till er som vill ha ett usb-minne, fast de är endast på 1 gb.
Det ser ut som en liten jordgubbe och det är ju bara för fräsigt tycker jag.
finns att köpa på www.smidigt.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0