Hemma

Igår kom jag hem, ifrån två veckor i Sunny beach. Det har varit de två galnaste, underbaraste veckorna i hela mitt liv.
Träffat hur mycket underbart folk som helst och det är verkligen ett minne för livet. Jag har aldrig haft en sån otroligt underbar resa någonsin i hela mitt liv, faktiskt. Lite brun har jag faktiskt blivit, men inte överdrivet.
Men jag orkar inte berätta om hela resan just nu. Det får bli lite senare, så håll utkik ;) Har en hel del att berätta om faktiskt.
Men jag måste erkänna att de känns skönt ändå att vara hemma igen. Skolan väntar och jag tänker inte tappa kontakten med ''the crew'' Sjuk är jag och har varit i över en veckas tid nu, men har blivit värre när jag kommit hem.
Så helt bra mår jag inte, därfrö detta tråkiga inlägg just nu. Sitter bara rätt upp och ner i soffan. värst vad jag klagar, men bilder och sånt från resan kommer senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0