HEJDÅ SVERIGE, HEJ BULGARIEN!



Dagen med stort D är äntligen här, idag åker vi till Bulgarien!
09.40 går som sagt flyget och vi åker iväg mot ett äventyr i Sunny Beach.
Jag har nog sovit min skönhetssömn för i natt.

Jag säger...
HEJDÅ SVERIGE, HEJ SUNNY BEACH & BULGARIEN!
Ha det så fruktansvärt bra nu här hemma och jag lovar, jag är snart hemma igen!

Älskling, jag kommer sakna dig något så fruktansvärt.
Men jag hoppas verkligen att du gör som jag har sagt.
Jag hoppas verkligen att du väntar på mig.
För det finns ingen som du för mig, finns bara du för mig.
Jag älskar dig över allt annat <3

jag hinner tyvärr inte skriva så mycket mer just nu, eftersom jag måste fixa mig och sånt.
Men ha det så jäkla bra nu, för det ska jag försöka att ha!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha så kul!

Nästa fredag drar jag 8 veckor till Turkiet!

woho!

2008-08-07 @ 03:10:01
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0