APU



APU
För er som inte vet vad det står för tänkte jag nu tala om det...
''APU = Arbetsplatsutbildning''
Sådärja, då var det sagt. Idag har jag då börjat min apu på domus skor/herr och det har funkat väldigt bra där idag, bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt. Jag har i princip hela tiden haft någonting att göra. Inte nog med det så fick jag besök av lite personer oxå, faktiskt. Det var otroligt trevligt, tack för det!
Jag såg redan ett par skor som jag vill ha, fast de får vi se hur de blir med den saken och en plånbok som kostar bara 99:-, ska man slå till eller vadå?
I alla fall så ska jag nu vara där varje torsdag och fredag, så de är bara att komma och hälsa på. :)

Vet ni vad då?
Jag har hittat en hemsida med lite roliga ordspråk och citat för er som gillar det.
www.ordsprak.se
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0