Smått och gott

Idag har jag och nina varit duktiga och tränat lite.
Och vem var på gymet då, jo Paolo Roberto
Lite chockad blev vi faktiskt , men det är inte över än.
Vi står och springer på ett rullband och Paolo kommer och ställer sig på bandet bredvid mig.
Det tycker jag är väldigt KoOlt ;)

I övrigt så ska jag ju ha en balfrisyr.
Kollade på ett ställe och där kostar de 650:-
Annars har jag hittat en väldigt fin frisyr som det står hur man gör steg för steg.
Gäller att man testar de först och ser hur det blir!
Men undra på om man kanske ska boka tid ändå och sedan avboka om de skulle skita sig framöver?
Hjälp mig !

Men nu har jag inte så mycket mer och bjuda på tror jag, (;
I morgon ska jag ner och prova min balklänning igen, med skor.
Dom ska kolla alla mått vad som behöver sys.

PUSSHEJ! -v-


Kommentarer
Postat av: anonym

ett tips är att boka tid för frisyr nu och avboka för kommer du på sen att du vill boka endå kan de v svårt att få tid över huvud taget.

2008-04-03 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0